Sumpah! xde niaT mau langgaR saPe2!

Mungkin ini la balasan tuhan kat aku..
degiL
ta mau dgr ckp.
lastlt jd kat diri aku.
pdn muke aku..

Jumaat, 9 oktober 2009, 12:15 p.m

aku dikejutkan oleh mak aku..
'adik..adik..tlg htr akak kamu jap.moto wafi (bf) rosak.'
aku tanpe byk songeh..
trus capai ape yg ade then aku sarung ape yg ade kt dpn mate aku..
seluar pendek bola..
dan bju merah belang2 ksygan aku.

dgn mamai..
trus basuh muke..
tanpe minum tanpe mkn..
htr akak aku yg tgh panas kat lua..
rushing punye rushing...
tepat 12:30..
sampai la tepat dpn tmpt keje akak aku..
time nk balik....
pecut la..
nk balik tdo la konon..haha

kejar trafic light punye psl..
ntah mcm ne..
cilok baik punya..
skali...dammmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ape yg aku tau...
aku dah langgar sbuah kete..igt..kete k! bkn moto..
proton saga biru.
*E* 3*9*

itu platnye.
aku pun aPE LG..bt la drama hindustan kat tgh2 jan raye tu..bygkan..tgh2 jalan..
aku golek2 smpai aku rase pnat..then bangun..dgn keaadan perut ygg senak (blanggar dgn handle moto)
tgn..kaki yg bdarah..
tgn kiri aku...Ya Allah! tulang pgelangan tgn aku da bengkok..! bengkok k!..bkn patah..
means..da terpeleot..
aku agak je time tu..
aku bgun..aku jalan kengkang ke kdai bhampiran..mtk tlg..
diorg kol ambulan..

then..aku dihantar ke HOSPITAL RAJA PERMAISURI BAINUN..
utk rawatan..
naik rescuev 911 yg x tahan tue...
dpt gak aku merase kan..

ape dia?? moTo aku?

haha..hancurremuk dah bai..
yg tinggal,hny enjin & tayar je..(kate mak aku yg dtg ke tpmt kjadian...)

bygkan..dgn suar pendek..bju yg nipis..x pakai spender..keadaan aku sbijik mcm pelarian..darah sane sini..
hny tuhan yg tahu..
betape hancur hati aku..hancur yg teramat sgt apble aku tulang aku disahkan lari drpd tempat asl..(perlu ditarik..OMG! sakit..serta disimen)

plan2 mlm jumaat aku hancur berkecai..
bkn mlm jumaat je..mlm2 yg mendatang gak..
tanpe ade rase sesal..bmlm di wad jwbnye...
kerje jgn ckp la..trus diberi cuti 3 minnggu tnpe gaji...

sedih sgt2..
ht aku tuhan je yg tau..
skg aku da nekad da..aku xmau nk bwk moto lg..serik sgt..

kesian kt parents aku..
aku ta igt org2 yg syg kat aku..aku ta syg diri sdiri..

now..my life come back! pkul 2 ptg td..aku check out dari hosp.

balik rumah dgn hrpn yg baru, mybe!!

p/s: Kite hny merancang tp Tuhan yg akn tentukan.Tuhan Maha Adil..Dia perhatikan Setiap gerak geri kite.
now...aku lebih hargai diri aku..kerana diriku,begitu berharga!..hehe

No comments :