B O L E H D E K A N ?




13 . 11 . 2010

Bila aku pk2 kan blik, sem ni .. aduh mcm tade harapan je nak dekan. Study pun idak . bukak buku pon malas. Ape pun malas . Puncenye 1, PINGGANG WA SAKIT DO. Nak duduk tak bleh, diri pun tak leh. Ini plak nak menghadap buku selama beberape jam utk study. Takkan nk wat revision sambil baring kot? Silap2 buku yg bace aku. Ehe.



Kacau Syam



Smlm kelaka gile aku kaco syam pkai num cel aku. Al maklumla, num private, ( actually ta de sape2 pon yg tau num tu except my parents , and kwn2 tdekat je. Bdk2 kolej tak tau pon . smlm gile boring, tu yang teringat nk kacau die. Serius klaka dowh. Kalau korg prasan, dlm ramai2 yg aku lepak, mmg aku ske kaco die. Sbb ntahla, die ni kabut sket kot. ahaha. die ni mmg ta de prasaaan + gile2 mereng tahap babun . ahahaha. Bwk kete pun speed smpai 140/h. bawu spectra. Kalau kancil alamatnye arwah le akibat melayang . Now . kete die da tade. Haha. Padan muke padan muke. Budak ni mmg sekepale dgn aku. Kalu papehal pun, kalu tak merepek meraban, tak sah punye, kene gak merepek. Mmg gile aa kalau lepak dgn die. Nak gurau dgn afiq dia ni pemalu sket. Susah. Haha. Tapi die sempoi. Kalu dia buat lawak, sampai terbahak2 aa gak aku ,chiq dgn syam punye gelak. Tambah2 agi time amad buat muke. Ahahahaha! Serius lawak. Lepak dgn diowg, hilang tension. Tambah plak dpt usik alia dan rury, mmg lebam aa satu badan! Haha.



Aku tak tau la nape dgn diorg aku blh bla. Dgn kwn2 lain tak mcm ni. Aku tau, ade org ta bape nak selese aku kwn dgn diorg. Tapi aku ta pnh nak sesekali pon lupe kwn. Aku ade alasan aku tersendiri. Jgn aa judge aku bdasarkan ape yg aku buat. rite??

No comments :