K O S O N G

again, sumpah. aku menghargai malam ini, tapi aku tak mahu seperti ini, jiwa ini seakan akan menghempap perasaan aku.

ya, aku terasa kosong sgt. sgt kosong, feel blur. rase mcm nak jerit kuat2. nak nangis pun ade, tapi tak MACHO lah beb, tak salah kalau menangis sorg2 tanpa seorang pun yang tahu. aku pun ade perasaan, aku berhak utk disayangi dan menyayangi, itu sudah semesti. aku rase mcm kosong sgt,

kenape aku mesti STALK prfile die sedangkan aku tahu aku akan terluka, pada siapa aku harus mengadu. sekali lagi aku pentingkan diri sendiri, bila susah baru aku mentaati. iaitu kepadaNya. aku tak sanggup lagi mcm ni, hidup mcm ni, dgn perasaan yg amat tertekan.



akuu hanyalah manusia hipokrit, bila dihadapan berlagak seperti tiada ape, walhal dalam hati tuhan saja yang tahu. aku masih tidak boleh menipu diri, walaupun aku sudah 'melepaskannnya' sekian lama, perlu atau tidak perasaan rinduku ini kepadanya? ego aku sbg seorg lelaki tidak akan pernah padam. aku admit ini kesalahan aku. tapi sekurang-kurangnya aku merendahkan ego aku untuk menyatakan aku silap. tapi kau? maafkan aku jika aku berkasar.

aku pun punyai perasaan yang sama, sama seperti yang lain. Terima kasih.

No comments :