kecewa. sedikit.



Selama hari ni, aku rapat dgn ko,


bagi aku, aku terase, yang aku amat close sangat2 dgn kau.


Entah kenape, aku merasekan sesuatu yang


mengjengkelkan yang dapat aku perhati sendiri.


memang benar la ape yang dikata, "tak kenal maka tak cinta".






Jadi, aku memutuskan, utk menjauhkan diri daripada kau.


bukan aku merajuk, jauh sekali nak membuang diri kau,


aku cuma perlukan ruang untuk aku berfikir, sendiri.


ya, tanpe paksaan sape2. atau ape2 yang memaksa.






Aku tak tau, dan ape yang berlaku selepas ini, adalah tanggungjawab


kau sendiri. Dah lame aku tak update blog,






Aku update nie pun nak luahkan ape yg aku rase dihati.


Jangan judge aku atau kawan2 aku yang lain setelah ape yang terjadi


pada diri kau.






Kau nilaila sendiri, aku pun tak sempurna.


tapi adakah kau berfikir, walaupun sejenak,?






semua kawan2 kau yang pernah rapat dgn kau, tinggalkan kau satu persatu.






kenape? hanya kau seorang yang mempunyai alasan tersebut.


aku sendiri tidak faham, mengapa.


tapi sekarang, ye. aku faham. mengapa terjadi sebegitu.


aku dah penat melayan perangai kau yang bagi aku,


amatlah anoyying dan bersikap kebudak2an serta


sikap manje kau yang melampaui batas tu.


Harap kau faham.






Maafkan aku,


Ee.

No comments :