Whatever

Exam oh exam. Semakin bertambah sem, semakin menurun prestasi aku.bommmmm..kebabom. Mungkin cbb aku malas atau kurang focus dalam klas kowt. Aku pun ta tau. Dari 3.58 hingga ke 3.48. lepas ni, Ntah ape plak yg jd nnt en? I just blame myself with all those thing happen. OMG, bley ke sampai GRAD nie. Macam2 ujian yang datang. Kawan2 yg jadi semangat aku utk trus bertahan. Aku ta kuat macam dulu. Aku tak rase happy macam dulu. Semakin besar, makin byk tanggungjwb yg aku kne pikul. I’m the only boy in my small family. It worst. For me. Dalam hati aku aku dah ta pk pasal dean da. Sdgkan pada mule aku masuk sini, tiap2 sem aku nk dean. Serius aku main2 mase belaja. Ni la hasil yg aku dapat. Takpela, lepas ni if tak dean pon, aku TAK NAK pointer GPA aku jatuh bawah 3.40. takkan sesekali. Aku nak maintain je. Aku nak tamatkan GRAD aku dgn pointer 3.50 jugak. Nothing was impossible. Harap ini blh dijadikan perangsang utk aku lbih maju. Miss Zalina da bg inspiration kt aku. InsyaAllah sy akn masuk Mediaprima jgk nnt miss. Da janji dgn miss kn. Berkat azam sy yg masih ade saki bakinye lagi ni. Ade tu insyaAllah. Thanks miss cz fhm kehendak sy yg tak sebeberape nih.




p/s: ade aku kesah? Yang penting saye sayang group MP saye dan kawan2 saye yg laen. YANAJAMIEPAENGEE.. love you ols from the bottom of my buttock. Eh, from the bottom of my heart. Silap pulak~ . lalala

No comments :