S Y U K U R

S Y U K U R




“Alhamdulillah. Syukur kepadamu ya Allah, aku betul-betul tidak menyangka atau menduga atas keputusan yang aku telah perolehi ini ya Allah. Aku panjatkan syukur kepadaMu atas segala rahmat dan hidayah yang telah Kau berikan kepadaku. “ Untuk kali yang ke-2, aku akhirnya dapat juga membuatkan ibu bapa aku merasa bangga, mungkin sebab aku berhati-hati dan mengambil iktibar daripada semester lepas agar tidak main-main lagi dalam pelajaran, serta mengambil mudah atas sesuatu perkara. Akhirnya aku dapat merasai semula kenangan manis ini bersama teman-teman yang lain. 

Ku ucapkan terima kasih kepada kedua ibubapaku terutamanya, yang telah memberikan sokongan yang padu setelah aku tahu semester lepas aku agak down disebabkan oleh keputusan exam yang agak mengecewakan, mereka banyak memberikan aku sokongan padu yang tidak putus-putus bersama doa yang tulus dari insan yang bernama IBU juga BAPA. Bantuan kewangan yang telah mereka berikan untuk melaksanakan assignment atau projek di kolej,adik ucapkan terima kasih banyak2 ye mak dan abah.

Yang kedua buat mentor yang tercinta, Cik Siti Farah Mohd Sabri yang tidak jemu melayan karenah saye serta mentee2 yang lain utk lebih berusaha mendapatkan ape yang kami mahu untuk mase depan, memberikan sokongan serta pengubat dikala saya bersedih atau down pade mase2 tertentu. Thanks miss. Doakan kami Berjaya. – bile nak merase nasi minyak? (hehehe)

Yang ketiga, buat rakan2 yang tersayang, terutamanya group MP. Jamie, G, Paen dan Yana, yang byk menolong, menasihati dan membimbing aku yang agak degil ni untuk belajar dgn lebih keras. Aku sayang korg, korg ‘soul’ aku. Takde korg, aku ‘mati’. Seriously, u girls mmg havoc. Terime kasih sudi kamikaze dgn aku spanjang 6 bulan @ 1 sem ni dgn aku. Untuk DIM0301, korg gempak! Haha.

Kepade rizal, congrats . da 4 kali dean ni. Sem 5 dean lagi ok? Good2. Bangge aku. Ni btul2 hebat.

Ape? Dapat brape point? Biarlah rahsia. Yang penting, niat tu. Nak share perasaan yang tak sangke ni. Ade aku peduli? Jgn anggap serius ea. Ee main2 jea. Sayang korg. Muah. Hehe,

No comments :