Sumpah sakit hati



Hari: Isnin

Jam:5:37 a.m

Mood: Tenang dan santai

Lagu yang dimainkan: Hanya Tuhan Yang Tahu (in-Team)










Astagfirullahal’azim.




Aku seperti tak percaye. Ape yang telah memberi impak agar aku berubah setelah aku melihat dia? Aku terus aku mengambil wudu’ dan bersolat. Ya Allah, betape kecilnye diri aku jika dibandingkan dgn Khoirun Azzam. Seorang pemuda biase yang sanggup belajar erti kesusahan demi menyara kehidupan ibu dan adik2 beliau di kampung. Seorang yang pandai berniage dan mencari peluang keemasan untuk mencari duit demi menyara kehidupannye serta adik2nye. Beliau juge seorang kawan yang baik, sanggup berkorban demi kawan2nye yg telah beliau anggap sebagai adik, di Mesir. Universiti Al-Azhar.




Aku terpaku seketika apabila melihat kecantikan luar dan dalam diri Ana. Sangat cantik. Andai aku dapt dipertemukan insan seperti Ana. Apelah daye aku, aku sendiri pun tidak secekal, sesoleh serta sesabar Azzam.




Lepas sahaje aku menunaikan solat isyak, aku dikejutkan oleh panggilan yang langsung tak aku duga. Panggilan yang bakal merubah persepsi diri aku terhadap si dia.




Awak: Fadz sht? (sayu)

Saye: Sht, ade ape tefon ni? (slow,tp agak kasar pertanyaan tu) takkan da rindu balik kot? (mengejek)

Awak: tkde ape2 la fadz. Saje je contact. Fadz pun senyap je, x contact **** pon.

Saye: Awk kn da ade buah ht baru? Yg lebih hensem lg dan mungkin lebih baik drpd sy. Xkn la sye nk 

kacau kot? (agak deras percakapannye, tp still cover ‘market’)

Awak: sape? ***** ke? (bingung,buat2 tanye pulak)

Saye: yela, sape lg buah kedondong yang awk sayangkan sgt twitter tu? (perli)

Awak: da la tu awak, **** dgn ***** bkn ade papepun,………………………….




Tut tut tut….(talian diputuskan)




Aku tak nak cari pasal. Kang sesia pahala aku solat td lepas kt kau. Aku blh hold lagi ni. Aku sabar je. Tuhan je yang tau hati aku mcm mane. Ni bkn pertame kali. Full stop.

Chiq, yana tomey. Thanks. Faham aku.










No comments :